Praktische informatie

Praktische informatie2021-10-31T12:31:32+02:00

Rondleidingen

  • Iedere zaterdag en zondag om 13u30
  • In juli en augustus dagelijks om 13u30
  • Enkel op reservatie tussen 15 december en 1 februari

Tickets

  • Volwassenen: 7€ kinderen tot 10 jaar: 3.50€

  • Bestel je tickets online of reserveer telefonisch

  • Opgelet ter plekke kunt u alleen cash betalen.

Contact & Locatie

  • Avergat 14, 3770 Kanne (Riemst)

  • info@grottenvankannevzw.be

  • +32 (0)471 73 74 68

Veel gestelde vragen

Hoe gebruik ik een promo-code?2021-11-03T00:00:08+02:00

Heb je een promocode ontvangen? Dan kan je deze gebruiken op de “winkelmand” pagina van onze ticketshop.

Moeten we op voorhand reserveren?2021-11-02T23:57:07+02:00

Het is sterk aangeraden om je tickets online te kopen in onze ticketshop. Lukt dit niet, dan kan je ook altijd telefonisch reserveren. Op die manier ben je altijd verzekerd van een plekje bij tijdens de vaste rondleidingen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden2021-11-07T14:05:01+02:00

In onze online ticketshop kan je betalen met Bankcontact, Paypal, Mastercard en Visa.
Opgelet, ter plekke kan je enkel cash betalen!

Hoe gebruik ik mijn ticket?2021-06-25T15:15:11+02:00

Onze tickets zijn op naam en voorzien van een uniek ticketnummer en QR-code. Je kan het ticket printen op papier, maar ook op je smartphone tonen aan onze gids. Deze zal de QR code scannen om het ticket te controleren.

Wanneer ontvang ik mijn ticket?2021-06-25T15:16:38+02:00

Direct na de bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Zodra de betaling door ons systeem verwerkt is wordt het ticket verzonden in een aparte mail. Dit kan enkele minuten in beslag nemen.

Ik heb geen ticket ontvangen, wat nu?2021-06-25T15:16:31+02:00

Heb je je spamfolder al gecheckt? Het is heel goed mogelijk dat onze verzonden mails als spam gemarkeerd worden. Vind je ook daar geen ticket, neem dan contact met ons op via mail.

Help ik ben mijn ticket vergeten of kwijt2020-07-22T22:49:40+02:00

Geen nood, je kan het ticket altijd op je smartphone tonen. Geen toegang tot je mails? Dan kijken we toch gewoon of je naam in de lijst staat.

Kan ik mijn ticket omboeken naar een andere datum?2020-07-22T22:20:41+02:00

Ja dit kan tot 24u voor de rondleiding. Je kan hiervoor contact met ons opnemen via mail. Vergeet je ticketnummer niet te vermelden!

Moeten we een zaklamp meebrengen?2021-11-04T23:04:32+02:00

Neen, je hebt geen zaklamp nodig. Het gehele traject is voorzien van een noodverlichting zodat je altijd kan zien waar je stapt. Op diverse plekken is er ook de nodige sfeerverlichting voorzien. Onze gidsen hebben wel altijd een zaklamp bij, maar dat is dan vooral om bijzonderheden aan te wijzen.

Is aangepaste kledij / schoeisel nodig?2021-11-04T23:04:47+02:00

Binnen is het constant 10°C dus een warme trui en /of jas is gewenst. Comfortabele wandelschoenen zijn ook altijd handig.

Titel

Ga naar de bovenkant